Klamry Flexite Clasp-Eze 12 szt.Netto: 186,79 zł
Brutto: 229,75 złKlamry Flexite Clasp-Eze 1 para (1 szt. lewa/1 szt. Prawa)Netto: 40,87 zł
Brutto: 50,27 złAron Alpha - środek wiążący nylon z akrylemNetto: 60,94 zł
Brutto: 74,96 złLusterko zgryzowe do fotografii wewnątrzustnej dla dorosłych nr 13 70 mmNetto: 256,10 zł
Brutto: 315,00 złPapier do drukarki HiTi P310W - 60 listkówNetto: 60,98 zł
Brutto: 75,00 złLusterko policzkowe do fotografii wewnątrzustnej dla dorosłych nr 15 40 mmNetto: 256,10 zł
Brutto: 315,00 złLusterko zgryzowe do fotografii wewnątrzustnej dla dorosłych nr 12 65 mmNetto: 256,10 zł
Brutto: 315,00 złZestaw 6 sztuk rozwieraczy do ustNetto: 112,20 zł
Brutto: 138,00 złZestaw 3 sztuk kontrastorów przednich nr 30 31 32Netto: 243,09 zł
Brutto: 299,00 złZestaw 3 sztuk kontrastorów zgryzowych nr 35 36 37Netto: 243,09 zł
Brutto: 299,00 zł
Brutto:
Brutto:
Brutto:
Brutto:
Reklamacje i zwroty
-
Wady Towaru zakupionego od Sprzedającego Zamawiający zgłasza poprzez sporządzenie i przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego.
-
Zgłoszenie reklamacyjne winno zostać złożone Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e-marketing@rudimex.com.pl lub w formie pisemnej, na adres: P.H. Rudimex Stanisław Rudzki, ul. Łężyca - Kwiatowa 2, 66-016 Zielona Góra z dopiskiem „Sklep internetowy rudent”.
-
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać pełne dane Zamawiającego, adres Zamawiającego, numer Zamówienia oraz dołączyć dokładny opis wady Towaru, swoje dane, a także kontakt telefoniczny bądź adres poczty elektronicznej.
-
Reklamacje nie zawierające powyższych dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia pocztą elektroniczną na adres właściwy dla zgłaszania reklamacji.
-
Klient jest zobowiązany przesłać reklamowany towar lub towary w oryginalnym opakowaniu, zabezpieczony/e przed zniszczeniem wraz z dowodem sprzedaży.
-
Reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedającego nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.
-
Koszt wysyłki reklamowanego Towaru do Sprzedającego ponosi Zamawiający, w razie uwzględnienia reklamacji przesyłka zwrotna zostanie opłacona przez Sprzedającego. Sposób i termin wysyłki zostanie wskazany po rozpatrzeniu reklamacji.
-
Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów za pobraniem.
-
Pracownik firmy weryfikuje zgodność zawartości przesyłki z dokumentem sprzedaży, sprawdza stan opakowań i towaru. Jeżeli zostanie stwierdzona zgodność przechodzi do kolejnego punktu, w przeciwnym wypadku towar jest odsyłany do nabywcy na jego koszt.
-
Zostaje sporządzony dokument korygujący (faktura korygująca VAT lub paragon korygujący) który zostaje wysłany do nabywcy. Nabywca ma obowiązek odesłania lub dostarczenia podpisanego czytelnie dokumentu korygującego do siedziby firmy.
-
W przypadku zwrotu towaru lub towarów, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
-
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.