- Lusterko szklane do fotografii stomatologicznej zgryzowe dla dorosłych 65 mm nr 12 doctorseyesNetto:
332,41 zł305,82 zł
Brutto:359,00 zł330,28 zł - Lusterko szklane do fotografii stomatologicznej zgryzowe dla dorosłych 70 mm nr 13 doctorseyesNetto:
332,41 zł305,82 zł
Brutto:359,00 zł330,28 zł - Lusterko szklane do fotografii stomatologicznej policzkowe dla dorosłych 40 mm nr 15 doctorseyesNetto:
332,41 zł305,82 zł
Brutto:359,00 zł330,28 zł
Brutto: 325,00 zł
Brutto: 350,00 zł
Brutto: 320,00 zł
Czas realizacji zamówienia
-
Realizacja zamówienia rozpoczyna się momencie potwierdzenia rezerwacji produktu.
-
O potwierdzeniu klient informowany jest w e-mailu. W przypadku braku potwierdzenia, zamówienie nie zostanie zrealizowane.
-
W sytuacji braku możliwości odbioru Towaru we wskazanym terminie realizacji, Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego przesłania stosownych informacji Sprzedawcy drogą e-mail.
-
W przypadku Zamówień składających się z kilku rodzajów Towarów, które mają zostać dostarczone jedną przesyłką kurierską, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sprzedającego ostatniego Towaru z danego Zamówienia.
-
Do każdej przesyłki Sprzedawca dołącza dowód sprzedaży.
-
Przy dostawie Towaru Zamawiający ma obowiązek zbadać Towar objęty Zamówieniem i sprawdzić, czy Towar posiada uszkodzenia wynikłe z transportu, czy opakowanie Towaru jest nienaruszone i czy przesyłka jest zgodna z Zamówieniem, a w przypadku wyboru metody płatności – Płatne za pobraniem — dopiero po uregulowaniu należności przedstawicielowi firmy kurierskiej. Stwierdzenie przy kurierze uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego jest jedyną podstawą do rozpatrzenia reklamacji. O zaistniałej sytuacji należy bezzwłocznie zawiadomić Sprzedającego.
-
W przypadku wyboru metody płatności — Płatne za pobraniem — i nieodebrania przesyłki z Towarem, przesyłka zostaje zwrócona do Sprzedawcy. Zamawiający może zwrócić się do Sprzedawcy z prośbą o ponowne wysłanie Towaru pod warunkiem, że pokryje koszty ponownej przesyłki. Jeżeli z upływem 30 dni od dnia złożenia Zamówienia, Zamawiający nie dokona płatności w celu ponownego wysłania Towaru, Sprzedawca ma prawo od umowy odstąpić z winy Zamawiającego, a także uniemożliwić Zamawiającemu dokonywanie zamówień z wyborem metody płatności — Płatność za pobraniem.
-
W przypadku zapłaty przez Zamawiającego w formie Płatność za pobraniem — własność rzeczy przechodzi na Zamawiającego w momencie wysyłki przedmiotu sprzedaży przez Sprzedającego.
-
Termin realizacji zamówienia:
-
Dostawa towaru firmą kurierską pod wskazany adres następuje przeważnie w ciągu od 1 do 2 dni roboczych, w przypadku Poczty Polskiej termin dostawy towaru wynosi od 2 do 7 dni roboczych, od momentu złożenia zamówienia (nie liczymy sobót i świąt).
-
Termin, w jakim zamówiony towar zostanie dostarczony pod wskazany w zamówieniu adres zależy od dwóch czynników:
-
czasu realizacji zamówienia, czyli czasu, jaki upływa od momentu złożenia zamówienia do momentu fizycznego wysłania paczki,
-
czasu dostarczenia wysłanej paczki przez Pocztę lub kuriera.
-
Czas, jaki upływa od momentu zamówienia do momentu wysłania paczki wynosi najczęściej 1 dzień roboczy w przypadku zamówień złożonych do godziny 14-tej. Może się on wydłużyć z następujących powodów:
-
zamówienie złożone po godz. 16-tej, będzie przetwarzane następnego dnia,
-
brak kontaktu z klientem, nie można potwierdzić zamówienia,
-
wybrano zapłatę przelewem, czekamy na wpływ środków na konto, aby wysłać paczkę bez pobrania,
-
któregoś z zamówionych produktów nie ma w lokalnym magazynie, trzeba sprowadzić z innego,
-
zamówiony produkt, z uwagi na jego specyfikę, z założenia jest sprowadzany od producenta/dystrybutora na zamówienie klienta,
-
występuje chwilowy lub czasowy brak produktu na rynku, uzgadniamy z klientem orientacyjny czas realizacji.
-
-
-
-
Zatem, jeśli wybrany przez Ciebie towar mamy na magazynie, to od chwili złożenia zamówienia do chwili odebrania towaru mija najczęściej od 1 do 3 dni roboczych. W sytuacji, kiedy zamówiony produkt nie jest akurat dostępny, skontaktujemy się z Tobą podając orientacyjną datę dostępności towaru. Będziesz miał możliwość podjęcia decyzji, czy chcesz poczekać, czy raczej anulować zamówienie.